newborn :)

newborn :)

Thursday, December 23, 2010

Today Is Friday dude . lalallalaa

HAHA . <____>  good day or bad day? hushh, 2-2 ada.

dimulakan cerita, pagi2 mama dh gerak * cey pagi la sngt. matahari dh tegak. HAHA. nak pi tesco. hush, semangat! ada yg aku nak beli kat tesco tue. sukanya. bersiap, pakai bju yg mama bgi, waalaupun agak besaq tapi aku suka, alim sikit * chaih.

sesampai ku di tesco, mama ckp , 'adeh, lupa bwk kunci rumah' WHAT? huhu, means tk leh masuk rumah. tkpa ah, malaih g nak pkiaq pasai tue, nak pi shopping luu. HAHA. aku beli beg * yes, again. simple ja, dh lama nak beg neh. huhu. rm9.90 . murah ja ;))

balik tu baru gelabah try cari cara nak masuk rumah. HAHA. actually selalunya kunci rumah sekali dgn kunci kereta. tapi ptg kelmarin aku separated the keys. sbb nanak amik kunci moto ja. haish, the only way nak masuk rumah ialah panjat bumbung, masuk ikot toilet * aku dh la gayat. tapi mama suruh gak, baru permulaan nak naik, aku dh turun balik. hush, tk boleh pi, gayat gayat! ==' then, danial kata pi pggey abg (kepada) aidil. *nama pa tktau. haha, terok nya jiran. malangnya, abg aidil tkdk . AAAAA. mcm mana neh.? then then, k.ngah kata nak pi pggey abg atirah. okey, go ahead. k.ngah kata nazril ja ada. tut tut, mai smpai 2org abg. haish. hmm, last last bukan nzril yg naik, tapi abg dia. at last boleh gak masuk rumah. * tk jd tiduq hotel. :DD

haha. thanks to you. for yesterday and today. * tgh chat dgn nzril, mek ngok betoi, ngutuk aku. tapi, nzril kata word ni. *peminat HA, sapa nak jwb? nzril tkmau jwb, jwpn nya hnya ada pada si dia. hmm, biaq ah. rai kata naik teka teki lagi best. lets play the game, Jiran! :DD


lOve,
Ayyatul.



No comments:

Post a Comment