newborn :)

newborn :)

Thursday, December 23, 2010

You Drive Me Crazy :|

Dudeee! whywhywhy? grrrhhh! so many questions stuck in my head. who know the answer? just him. :( and and, i just want an explanation. the story is.... *eh, should i rite it here. :|

kesah apa aku, blog aku, tempat aku meluahkan perasaan . sapa nak baca dipersilakan, sapa tknk, get out of here!! HAHA. * stai ada org dok tgk blog aku sama.

al kisahhh, disebutlah hari ini bertarikh 23hb Disember 2010, akuuuu , Yaya, Dalia and Aida  pergi bertugas kat koperasi. :) best, happening jaa.

dan tibatiba datang sang Joule, datang membawa sesuatu. *cokelat Tobleron. dari sapa? j*** . yes! anyone believe what i just type? :)) yes yes yes. aku? suka? hmm, tkleh kata pa, Mesti La! tapi tapi, pelbagai pertanyaan berlegar legar di ruangan otak kuu. like, kenapa? kenapa? kenapa? pelik ah. :|


then, balik tu ku ceritakan apa yg berlaku kpd sang Yaya. menjerit. yes, tu yg dia bgi kat aku! ==' HAHA. pelik pun pelik gak. mcm tk percaya. then along mai, daku tanya along. along kata betul ah. dia suruh sang Joule bgi sbb maluuu. hmm :|

JUST THAT. wow ann? *sapa tau cerita, faham ah. ;))


lOve,
ayyatul









No comments:

Post a Comment