newborn :)

newborn :)

Friday, December 24, 2010

dan hari ini Sabtu :|

afternoon guys. :) hari ni, bngun awai gak la, tu pun sbb Kak Asiah call*thanks la call nuh. oh ya, Kak Asiah ckp pasai duet Pandu Puteri, tgh mamai g wktu tu, tapi bila dngq nama cgu Tengku ja, hehe, saya terjaga sepenuhnya! :DD then, igt nak smbung tiduq lepaih smbg ngn k.Asiah, tapi mcm malas. nmpk lptp atas meja study, so on fb. hurm :| tkdk org g online pepagi nih. :| bored..


oh ya, bercakap pasai fb, its been two days i waited for J okey!! penat kot, dri pagi online smpai tgh malam. mcm tk worth gila :( dah ah, malaih nak pkiaq. sedih, kecewa tu memang ada ah, tapi nk buad mcm mana, dh nasib. :)


oh ya, petang stgi nak balik rumah tok. :( tkleh online ah ahad ni. but ahad petang dh balik la, sbb isnin aku nak pi sekolah. :)) tk sbq nak jmpak balik depa suma tue. Kamis lepas best gila :D well, mama suruh balik rumah tok sbb ahad pagi mama meeting, so tkdk org BAGI MAKAN kami :D hurm, boring la dok sana nanti. orr, aku ikut mama pi sekolah? or or, aku suruh mama tinggalkan aku kat mana mana ka? hurmm, :)) nanti pkiaq len. :DD

tadi, sekarangggg laa tue, kak ina mai , dok ada sini ah. tapi dia dok men masakmasak ngn Sarah and Iffa. :)) tadi dia mai bilik aku tgk dress baru tu, ngn BELAJAR pakai shawl. * cey mcm aku expert sngt :)) huhu, actually dari tadi aku dok merapu depan laptop ni, busan gila mak. yaya tkdk krdt, tk online pulak tue. andand, krdt aku nak hbih dh. bru topup 10 smlm harini dah tinggai rm2. hush, boros nya aku >.<


k lah, nak turun join depa tgk tv. and makan nasik, tk makan lagi :( its now 3.40pm. hmm. miss friends soo much and maksu :)) doakan maksu dapat jdi pensyarah kat Penang keh, readers! dekat sikit ;) bye.








No comments:

Post a Comment