newborn :)

newborn :)

Wednesday, December 1, 2010

Maksu Here I Come :D

hey hey hey!! tdi mom call, kata suruh packing siap2, mybe tok nak p kl mlm ni, and and and im going!! berapa lama tktau la :) but it like like likeeeeee ( no word to describe ittttt ) haha. okey! what should i bought there. maksu text me this morning, give me a schedule, haha! ahad- jalan tar . isnin- low yat. haha! jumaat sabtu mybe paklang nak bwk g jln2 kot. :) rinduuu my cousy, Along, Angah and Qistina there. and and and misssssss my maksu soo much! tapi tapi, duet bukan ada pun! :DD abah bgi kot nanti, tkkn tk bgi an :) then then then, huh! speechless dahhhh :D too happy!


and and and saya rindu Siti Adawiyyah Siddiqa Saifuddin sangat!! hey, dude! nak pi mybe lama, nak msg tkleh. :( gonna miss you. harap2, selama aku pi, henset hg dgn ajaibnya okey balik!

No comments:

Post a Comment