newborn :)

newborn :)

Sunday, November 28, 2010

dude. im a baby sister here!!

Gosh! im now at my Kampung, and wth my NNICE cousy.. oh, yeah. like hell ~~ im the eldest and it sucks. okeh! i cant breathe.!! slept when the clock at 1.30 and wake up at 7am !! oh, sbb grandma aku bngun smbhyg. then, aku smbung tidoq balik. koi 8 bru bangun. sarah and danial (adik aku) memang bangun awai. and grandma like, " kakak, adik2 semua bangun dah."  aku dok igt SEMUA dalam erti kata sebenar. igt anak paktam pun dh bangun. but, hehe, paktam and maktam pun tk keluar bilik lagi. ohhhh! and i thought my mom didnt bring the novel " lafazkan kalimah cintamu" by Siti Rosmizah, but she did! okey, my mom and i dok berebut nak bc buku tu.  :) then dalam pkul 10 BARU sarapan. tkpa2, at least sarapan gak an. tk bersyukur betul la aku neh >.< haha. sepanjang dok tunggu mak aku balik, what i do is, bc novel, layan ANAK2, pi dapuq TRY tolong tok and maktam. but tkdk pa yg dpt aku bantu. :D haha. at last, nak dekat pukoi 2, mom's home! :D but, awai2 lagi, dia dh warning aku " jgn dok kacau buku ni, sikit lagi" haha. :D mom,mom! and now, she's here, beside me, reading that book. :) and now im waiting. for the book. :) kehh, nak layan fesbok sat. then, nak off dahh. ni lptp paktam. guna tk mintak kbenaran pulak tu. hehe.

miss my friends dam much. no word for it. :) <3

No comments:

Post a Comment