newborn :)

newborn :)

Tuesday, November 30, 2010

Daddy home! and that photo suck!

woot. abah baru balik dri memancing kat Thailand. ikan besaq2. and abah belikan mama Beg Mulberry about 400. zz, bau kambing. haha . done bout that!


cerita cerita cerita menyakitkan hati. haha! aku yg jeles sbenaqnya! okey! i am! try to relax..!!! ...................99% but failed! i wont try again. baik pi tidoq. bukan kali petama pun aku tgk gmbaq mcm tu, tktau pasepa malam ni emo semacam. alah, mula la nihhh, masuk dunia emosional!! >.< and and and aku patutnya lgsg tk kesah pasai gmbaq tu, not my bussiness! hushhh >.< melepaskan kemarahan dgn cra tk elok. haha. :D  done bout this! suckkk!


hurmm, tok ajak aku pi kl malam jumaat ni. rabu mgu depan pulak, besday party dalia. i dont know. mama kata teman la tok pegi, kesian pegi sorang. aku pun nak pi jgk, sbb maksu kata nak bwk memborong! haha. :D part yg memang aku nantikan. daliaaa? hurmm. so sorry . tkpa kut, lgpn kan ramai yg pi, nanti pi sana aku beli hadiah kat ag nuh! sorry nah syg.. and and and aku dh tau sapa yg amik maksu haritu!! Abduhhh! aku dh agak, hehe. okey! i'll keep it shut. maksu sendriri kena bgtau aku. :D haha. okey.done!


now! i missed my friends !! tk terkata rindu ini. :((( ohh temannn! tk sabaq nak tggu 23.12 ni. boleh jmpak YAYA, AIDA and DALIA. hoho :DD rindurindurindusangatsangat!!


oh ya, esk tok mai. mai masak ikan yuuuuuu! geli tgk, tapi bab melantak esk... haha! kita tgkkkk! hehe :D baru aku tau tdi, ada jgk ikan nama Ikan Ketegaq. haha! makti makti, mcm2 laa. yg makcik pulak asyik duk hati Udang Harimau tu Udang Galah. haish >.< pening aku yg sememangnya tktau pasai ikan ni. haha! tapi yg sure aku memang tk makan iikan keli!! family aku punyala suka, but not me! haha.


k lah, nak offline dahhhh. baru balik makan, mata pun dh layuuuu :) nightt, semugaaaaaaaa bahagia Ayyatul! hehe. :D

No comments:

Post a Comment